Reprezentanța Satu Mare a Registrului Auto Român are un sediu nou, pe strada Careiului

Reprezentanța Satu Mare a Registrului Auto Român are de astăzi sediu nou. Începând din data de 04.11.2019, clienții sunt așteptați la noua locație din strada Careiului nr. 266, municipiul Satu Mare. Schimbarea sediului a fost generată de necesitatea modernizării spațiilor destinate clienților, de extinderea zonelor de acces, dar și de dublarea liniilor tehnice de lucru.

Odată cu construirea noului sediu, conducerea RAR a investit și în modernizarea echipamentelor tehnice. RAR Satu Mare va dispune de două linii integrate pentru verificarea vehiculelor, principalul beneficiu adus clienților de noua tehnologie fiind acela că timpul de așteptare pentru programări și efectuarea prestațiilor va fi redus considerabil.

Date tehnice și de achiziție:

Suprafața totală a terenului: 10.070 mp

Suprafața clădirii: 857 mp

Suprafața totală desfășurată a clădirii: 1.245 mp

Suprafața halei de verificări tehnice: 460 mp

Suprafața sălii de așteptare pentru clienți: 53 mp

Suprafața birourilor: 300 mp

Suprafața spațiilor verzi: 1.970 mp

Suprafața pietonală: 244 mp

Locuri de parcare: 54 + 6 pentru TIR-uri/camioane

Durata constructiei a fost de 17 luni. Valoarea totală a investiției este de 13.417.229 de lei (fără TVA), bani care au provenit exclusiv din surse proprii (bugetul de investiții al RAR).

Construcția este una modernă, cu imagine dinamică, dar care ține cont de fluxul de oameni specific unei reprezentanțe RAR și de necesitatea ca personalul instituției să nu se intersecteze cu clienții. Cu toate acestea, amplasamentul asigură transparența totală a procedurilor de verificare, prin intermediul geamurilor cu care a fost prevăzută sala de așteptare.

Ing. George-Adrian Dincă, director General RAR, a declarat:  “Consider că modernizarea reprezentanței RAR Satu Mare este în primul rând o chestiune de respect pentru clienții care ne calcă pragul. Ne dorim ca timpul de așteptare la RAR să fie cât mai scurt și petrecut în condiții optime. Angajații noștri vor efectua prestațiile cu eficiență maximă, datorită prezenței celor două linii integrate, care permit parcurgerea tuturor etapelor verificării și adunarea completă a informațiilor despre vehicul pe un singur buletin, care se tipărește la final, după terminarea activității tehnice. Rămânem consecvenți, așadar, în demersurile noastre de a oferi clienților cele mai bune servicii.”

Strategia de dezvoltare a Registrului Auto Român include și construirea sau modernizarea sediilor reprezentanțelor teritoriale, aceasta fiind consecința deciziei managementului RAR de a pune pe primul plan condițiile de primire a clienților, de derulare a prestațiilor și a activităților curente ale personalului angajat.

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS
Posted by on noiembrie 4, 2019. Filed under Locale. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response or trackback to this entry

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.