Turneu internațional de box la Satu Mare, în perioada 27 și 29 iunie 2016

După 23 de ani de la organizarea întrecerilor pentru Centura Sătmarului la box, cu sprijinul Primăriei Satu Mare, a primarului dr. Dorel Coica se reia șirul turneelor internaționale de box devenite tradiționale la Satu Mare. Joi, 26 mai, în sala de ședințe a Consiliului Local a avut loc o conferință de presă cu reprezentanții Asociației Județene Satu Mare de Box. A fost prezentat programul competiției.

DSC02790Au participat primarul municipiului Satu Mare, dr. Dorel Coica împreună cu Ion Gavriș, președintele Asociației de Box Satu Mare, Natalia Covaci, consilier la Primăria Satu Mare, Florin Mulcuțan, secretar al asociației, Ioan Ghere, președintele Clubului Sportiv ”Voința”, Viorel Plosca, președintele colegiului de arbitri.

La acest turneu internațional vor participa pe lângă români, sportivi din Franța, Germania, Slovacia și Ungaria. De asemenea se preconizează o întâlnire cu fostele glorii ale boxului sătmărean, la care sunt invitați toți campionii sătmăreni la acest sport.

Competiția se desfășoară după următorul program: În 27 mai sunt așteptate echipele participante. În 28 mai între ora 8.00 și 10.00 se va face prezența și cântărirea sportivilor, iar la ora 15.00 are loc deschiderea festivă, la sala Liceului cu Program Sportiv de pe strada Ioan Slavici. Vor urma primele meciuri din concurs, în aceeași locație. În 29 mai de la ora 12.00 are loc gala finaliștilor.

Dr. Dorel Coica a spus că sprijină renașterea competițiilor de box la nivel înalt la Satu Mare. Viorel Plosca, titularul a trei centuri ale Sătmarului la box și președintele colegiului de arbitri, i-a înmânat primarului emblema boxului românesc.

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS
Posted by on mai 26, 2016. Filed under Locale, Sport  . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response or trackback to this entry

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *