Bufetul Teatrului de Nord a câștigat premiul în categoria bufetul anului la Festivalul POSZT

Trupa Harag György s-a înscris la trei categorii al concursului de marketing organizat în cadrul Festivalului POSZT de la Pécs. Programul Festivalului POSZT, organizat anual la Pécs, include și o conferință de marketing teatral în cadrul căreia teatrele participante pot vota pentru acordarea unor premii în diferite categorii de produse de marketing.

În acest an Trupa Harag György s-a înscris în trei categorii, anume cel mai bun afiș al anului (Eu, Károli Gáspár, realizat de Burus Botond), cel mai bun trailer al anului (Casa Bernardei Alba, regizor trailer: Frumen Gergő, actor) și categoria cel mai bun bufet al anului cu videoclipul realizat despre Grandstand de Süveg Károly.

În această ultimă categorie menționată, trupa a obținut cele mai multe voturi, câștigând astfel premiul categoriei. Videoclipul poate fi vizualizat accesând link-ul: https://www.youtube.com/watch?time_continue=62&v=fkHkQ6J5ZI8

Lista completă a câștigărilor poate fi vizualizată accesând link-ul: https://szinhazbamentem.hu/szinhazatvegyenek/2018-as_nyertesek.html

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS
Posted by on iunie 11, 2018. Filed under Cultură, Educație. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response or trackback to this entry

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *