Bufetul Teatrului de Nord a câștigat premiul în categoria bufetul anului la Festivalul POSZT

Trupa Harag György s-a înscris la trei categorii al concursului de marketing organizat în cadrul Festivalului POSZT de la Pécs. Programul Festivalului POSZT, organizat anual la Pécs, include și o conferință de marketing teatral în cadrul căreia teatrele participante pot vota pentru acordarea unor premii în diferite categorii de produse de marketing.

În acest an Trupa Harag György s-a înscris în trei categorii, anume cel mai bun afiș al anului (Eu, Károli Gáspár, realizat de Burus Botond), cel mai bun trailer al anului (Casa Bernardei Alba, regizor trailer: Frumen Gergő, actor) și categoria cel mai bun bufet al anului cu videoclipul realizat despre Grandstand de Süveg Károly.

În această ultimă categorie menționată, trupa a obținut cele mai multe voturi, câștigând astfel premiul categoriei. Videoclipul poate fi vizualizat accesând link-ul: https://www.youtube.com/watch?time_continue=62&v=fkHkQ6J5ZI8

Lista completă a câștigărilor poate fi vizualizată accesând link-ul: https://szinhazbamentem.hu/szinhazatvegyenek/2018-as_nyertesek.html

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS
Posted by on iunie 11, 2018. Filed under Cultură, Educație. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.