Ceetrus România va dezvolta și va extinde proiectul Aushopping de la Satu Mare

Ceetrus România continuă dezvoltarea în Satu Mare, unde în urmă cu un an a achiziționat un teren de 7 hectare, pe care demarează faza a doua a proiectului comercial. Acesta reprezintă o extindere a centrului comercial existent, oferind un spațiu de tip strip mall, pe o suprafață de 9.000 de metri pătrați, ce va include un cinema și un community hub. În prezent, investiția se ridică la 10 milioane de euro și va fi continuată cu un proiect rezidențial, pe o suprafață de 50.000 de metri pătrați.

În 2016, după achiziția fostului real,- din Satu Mare, Ceetrus România a demarat procesul de remodelare a proiectului, care a fost inaugurat în luna decembrie a aceluiași an sub noul nume Aushopping Satu Mare. Acesta a devenit într-un timp foarte scurt cel mai atractiv centru comercial din oraș, prin conceptul modern și experiența de cumpărare oferită de cele 24 de magazine și restaurante. La doi ani distanță, Ceetrus duce mai departe misiunea de a contribui la dezvoltarea comunităților și orașelor din România, cu cea de-a doua etapă a proiectului din Satu Mare, care va oferi oamenilor mai mult decât un centru comercial – un loc în care să poată petrece timp de calitate alături de cei dragi.

Noul proiect vizează extinderea spațiului comercial cu 9.000 de metri pătrați, astfel că numărul magazinelor aproape se va dubla, de la 24 ajungând la 40.

Întreaga suprafață comercială, care în prezent este formată din galeria de magazine și hypermarket, va fi extinsă cu zona de magazine stradale, repartizată pe 5 ancore principale : 1.450 mp dedicați comercializării articolelor și activităților sportive, o zonă home & deco de 2.000 mp, 1.000 mp rezervați activităților creative: librării, magazine de jucării, spații de relaxare și agrement, pentru adulți și copii, un amfiteatru și o scenă exterioare precum și un spațiu de expunere pentru artizani locali. De asemenea, ansamblu comercial va avea un foodcourt de 1.500 mp, un loc de joacă la interior și o terasă exterioară. O parcare de 1.370 de locuri va deservi noul proiect.

Pe lângă aceste ancore, strip mall-ul va beneficia și de un cinema cu 5 săli de proiecție. Una dintre acestea va fi multifuncțională și va servi ca spațiu dedicat comunității locale.

“Ne dorim ca acesta să nu fie doar un simplu centru comercial, ci mai degrabă un spațiu care aduce împreună comunitatea locală și care răspunde nevoilor cetățenilor și stilului lor de viață. Pentru că Ceetrus nu este un simplu dezvoltator imobiliar, ci un jucător urban global, a cărui misiune este aceea de a construi legături între cetățeni prin crearea de locuri durabile și pline de viață. „With citizens ● for citizens” este sloganul unui brand care co-construiește pentru și împreună cu oamenii, în serviciul lor, fie ei angajați, locuitori, antreprenori, comunități sau parteneri de business” a declarat Raluca Crișan, CEO Ceetrus România.

Investiția Ceetrus România este de 10 milioane de euro, iar inaugurarea șantierului reprezintă a doua etapă a proiectului. Lucrările de extindere a spațiului comercial vor fi încheiate în al treilea trimestru al anului 2019.

Investiția are toate premisele de a stimula dezvoltarea urbană locală și durabilă, implicarea oamenilor în viața cartierului și a comunității în care trăiesc. Tocmai în această idee de a crea spații urbane complete, proiectul se va continua cu o investiție pe segmentul rezidențial, un cartier de locuințe. Lucrările la acest complex rezidențial vor debuta spre finalul anului 2019 și se vor încheia în 2021.

Fondat în 1976, Ceetrus este un dezvoltator imobiliar global, cunoscut până în iunie 2018 sub numele de Immochan. Fostă companie de real estate comercial, Ceetrus s-a transformat din 2016, pentru a deveni astăzi un dezvoltator imobiliar de proiecte mixte. Ceetrus construiește printr-o abordare a parteneriatelor solide alături de cetățeni şi comunități, proiecte care integrează componenta de retail, rezidențial, birouri şi proiecte de infrastructură. Prin crearea unor proiecte durabile, inteligente şi pline de viață, misiunea Ceetrus este de a construi şi de a dezvolta legături sociale care vor anima orașul de mâine.

În România, Ceetrus a luat ființă în ianuarie 2012 și administrează un portofoliu de 23 de centre comerciale la nivel național. În 2016, Immochan și-a lărgit sfera de activitate pe noi segmente de business: cel rezidențial, prin dezvoltarea Coresi Avantgarden în parteneriat cu Kasper Development și office, prin Coresi Business Park, unul din cele mai vibrante parcuri de afaceri din Brașov, în parteneriat cu Ascenta Management.

Noul nume vine să susțină această nouă viziune şi este format din cuvintele „city/oraș” – terenul său de joacă, „see/a vedea” – observarea nevoilor cetățenilor şi capacitatea de a le răspunde, „trust/încredere” – încrederea şi profesionalismul cu care dezvoltăm proiecte şi „us/noi” – împreună, în proces de co-construire cu oamenii. „With citizens ● for citizens” este sloganul unui brand care construieşte împreună cu cetăţenii, în serviciul cetăţenilor, fie ei angajați, rezidenți, antreprenori, comunități sau parteneri de business.

Prezent în 12 ţări, Ceetrus deține 393 de centre comerciale, are 17.000 de parteneri comerciali, 63.000 m² de locuinţe, 78.000 m² de birouri în 2017, respectiv 1.050 de angajaţi.

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS
Posted by on noiembrie 2, 2018. Filed under Locale. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response or trackback to this entry

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *