Serviciile publice și direcțiile subordonate ale Primăriei Satu Mare, program modificat

Primăria Municipiului Satu Mare anunță modificarea programului cu publicul la serviciile publice și direcțiile subordonate. Astfel, începând de luni, 16 noiembrie, programul cu publicul se va desfășura după cum urmează:

Serviciul de Evidență a Persoanelor și Ghișeu Unic (etajul IV al Centrului Comercial ,,Someșul”):

Preluări cereri: luni-vineri, între orele 09-15.00
Eliberări acte de identitate: luni-vineri, între orele 14.00- 16.00

Serviciul Stare Civilă:

Preluări acte : luni-vineri: 09.00- 12.00
Eliberări certificate : luni-vineri: 14.00 – 16.00
Sâmbătă ( doar pentru decese): 09.00- 12.00
Informații pe e-mail: evidenta@primariasm.ro, respectiv starecivila@primariasm.ro sau telefonic: 0261.710.040

Direcția de Impozite și Taxe Locale:

Sediu Piața Romană: Preluări acte: luni-vineri între orele 08.00-12.00
Eliberări acte: luni-vineri între orele 14.17.00

Casierie : luni-vineri, între orele 08.00- 17.00

Sediu Centrul Comercial ,,Someșul”:

Preluări acte: luni-vineri între orele 9.00- 12.00
Eliberări acte : luni -vineri între orele 14.00- 16.30

Casierie : luni- vineri între orele 09.00- 16.30

Administrația Domeniului Public:

Casierie Centrul Comercial ,,Someșul”: luni -vineri: 09.00- 16.00
Casierie Piața Someș : luni-vineri: 08.00- 16.00

Direcția de Asistență Socială Satu Mare:

Preluări și eliberări acte: luni -vineri, între orele 09.00 -14.00
Informații se pot solicita și la adresa: info@dasssatumare.ro sau la tel: 0261.714.195

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS
Posted by on noiembrie 13, 2020. Filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response or trackback to this entry

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.