Zece sfaturi despre sănătate, de prin lume adunate

Ca să fii sănătos nu trebuie decât să respecți niște reguli, să urmezi niște sfaturi date de specialist, cel puțin așa se pare. Iată o colecție de sfaturi despre sănătate rezultate în urma unor studii de specialitate pe care le-am adunat și pregătit cu drag pentru binele tău:

How-You-Can-Become-Healthy

Bazează-te pe ceaiul verde

Ceaiul verde este o bautură tradițională în China, țară care numără o mulțime de persoane trecute de 100 de ani. Cercetătorii de la Colegiul medical din Ohio au descoperit că datorită conținutului ridicat de antioxidanți, ceaiul verde inhibă formarea și dezvoltarea celulelor canceroase.

Adoptă o pisică

Karen Allen, cercetător în medicină la Universitatea Buffalo (Statele Unite), afirmă că “pisica joacă rolul de tampon asupra efectelor patogene ale stresului”. O pisică în casă înseamnă, deci, scăderea tensiunii arteriale  – ca urmare – și a riscurilor unei boli cardiace.

Imită albinele și mănâncă miere și polen

Un studiu recent efectuat într-un spital din New York a demonstrat că ele acționează pozitiv asupra colesterolului și a trigliceridelor. Este de reținut că speranța de viață la apicultori este superioară celei a populației în general.

Mănâncă ciocolată

Prestigiosul British Medical Journal a publicat un studiu efectuat pe 8.000 de subiecți, demonstrând că cei care consumau o cantitate mică de ciocolată (între 1-3 tablete pe lună), au un risc de mortalitate mai scăzut cu 36% decât cei care nu consumau ciocolată deloc.

Nu neglijați usturoiul

După ce-au descoperit un număr foarte mare de centenari în comitatul Jinshan, specializat în cultura usturoiului, cercetătorii chinezi au ajuns la concluzia că acesta prelungește viața. Usturoiul are capacitatea de a reduce tensiunea arterială.

Spală-te pe mâini

O igienă ireproșabilă a mâinilor (4 spălări pe zi) vă permite să contractați cu 25% mai puține guturaiuri și cu 50% mai puține gastroenterite, comparativ cu persoanele care se spală pe mâini o singură dată pe zi.

Fă-ți siesta

O echipă de cercetători de la Universitatea din Boston a demonstrat că o siestă facută la mijlocul zilei poate face să dispară semnele de oboseală a creierului și să sporească performanțele de memorie. Ei au constatat, de asemenea, o ameliorare cu 20% a capacității de învățare la persoanele care pot sa doarmă la orele de prânz.

Consumă banane și mere în fiecare zi

O banană pe zi aduce 400 mg de potasiu, care permite reducerea cu aproape 40% a riscului unui atac de cord! Iar persoanele care mănâncă un măr pe zi au un risc de a face diverse boli cardiace cu 30% mai mic decât persoanele care nu mănâncă mere deloc.

Nu sări peste micul dejun!

La persoanele care obișnuiesc să mănânce dimineața, cazurile de obezitate sunt cu 44% mai puține decât la cele care nu iau micul dejun.

Savurează desertul “anti-îmbătrânire”

Luați doi pumni de fructe roșii (cireșe, căpșuni, zmeură, coacăze etc.) și stropiți-le cu lapte acru. Îndulciți desertul – după gust cu miere și veți obține un adevărat regal de flavonoide, substanțe care combat oxidarea, cea care ne îmbătrânește celulele.

Sursa: sfatulparintilor.ro


 

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS
Posted by on august 4, 2013. Filed under Sănătate. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.