Direcția de Evidență a Persoanelor a avut în vedere în 2013 respectarea drepturilor femeilor, minorilor aflați în dificultate și minorităților naționale

Miercuri, 19 februarie în Sala de ședințe a Consiliului Local Satu Mare a avut loc conferința de presă privind bilanțul principalelor activități desfășurate pe parcursul anului 2013 la nivelul Direcției de Evidență a Persoanelor a municipiului Satu Mare. La conferință au participat primarul municipiului dr. Dorel Coica, viceprimarul dr. Radu Roca și juristul Ionel Torja, director executiv al Direcției de Evidență a Persoanelor.

DSCN1128Pentru început s-a prezentat structura funcțională a instituției, principalele procese derulate, de la Starea civilă, Evidența persoanelor, orientarea și informarea cetățeanului, organizarea și derularea colabărării cu alte instituții și punerea în legalitate a cetățenilor fără acte de stare civilă și acte de identitate.

Au fost relevate principalele activități realizate pe linie de management. În această ordine de idei s-a urmărit eficentizarea activității, s-a pus accentul pe respectarea disciplinei muncii, verificarea, analizarea și soluționarea cererilor, sesizărilor și memoriilor adresate serviciului. S-a urmărit de asemenea, prevenirea abandonului nou-născutului de către mamă înainte de înregistrare și punerea în legalitate a certificatelor de stare civilă. S-au luat măsuri concrete privind romii din cartierul Sătmărel, pe linie de stare civilă și de evidență a persoanelor. S-a pus accent foarte mare pe utilizarea stației mobile pentru cetățenii care sunt nedeplasabili astfel încât și aceștia să beneficieze de acte de identitate. S-a continuat implementarea în domeniul stării civile a arhivei electronice. În întreaga activitate din cursul anului 2013 s-a avut în vedere respectarea drepturilor femeilor, drepturile minorilor aflați în dificultate, respectarea minorităților naționale, integrarea romilor. S-a urmărit dotarea cu logistica necesară desfășurării în condiții optime a activității la nivelul instituției.

În concluzie s-a precizat faptul că s-a reușit consolidarera activității Direcției sub aspect organizatoric, s-au asigurat serviciile și produsele necesare desfășurării în bune condiții a activității instituției și s-au creat premisele pentru soluționarea problemelor legate de percepția activității din exterior.

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS
Posted by on februarie 19, 2014. Filed under Social. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.