Laura Diana Bota: Campania PSD confiscă simbolurile naționale. Campania PMP, cea mai dinamică

Prin campania pentru alegerile europarlamentare, PSD și-a propus să confiște sentimentul național. Nu e prima oară când PSD face acest lucru; acest lucru s-a întâmplat și în campania pentru alegerile parlamentare din 2012, când USL a folosit masiv tricolorul pe materialele electorale, deși acest lucru e interzis de lege.

pozăAm văzut sloganul PSD ”Mândri că suntem români și am mai văzut diverse simboluri naționale – Arcul de Triumf, Coloana Infinitului, mânăstirile din Bucovina. Îi cerem PSD-ului să retragă toate afișele, broșurile și panourile cu simbolurile naționale ale României. Și îi cerem Biroului Electoral Județean să se sesizeze în legătură cu acest aspect.
 
Observăm în același timp mesajul anti-european al lui Victor Ponta, care ne spune din afișele PSD că europarlamentarii săi vor apăra România la Bruxelles. De cine apără PSD România în Europa? Probabil de standardele europene în materie de justiție și stat de drept. România nu trebuie apărată la Bruxelles, trebuie promovată și susținută. România trebuie însă ferită tocmai de PSD-ul care pretinde c-o apără, de acest PSD al baronilor locali care fac zi de zi abuzuri contra României.
 
Vedem de asemenea că PSD are o campanie electorală foarte costisitoare. De unde au atâția bani? În câteva zile au umplut țara de roșu, iar poza lui Ponta e mai prezentă decât poza lui Ceaușescu înainte de 1989. Probabil că Victor Ponta își pregătește candidatura prezidențială, iar muntele de bani pe care-l folosesc cei din PSD în această campanie va fi nimic în comparație cu ceea ce se gândesc să cheltuiască în toamnă.
 
Prin comparație cu PSD și cu celelalte partide, Mișcarea Populară are o campanie dinamică, o campanie care pune accent pe schimbare și pe mobilizarea electoratului activ. Sloganul nostru este ”Ridicăm România!” și exprimă faptul că liderii și candidații PMP își propun să schimbe în bine România trasă în urmă de guvernarea USL și PSD. Campania noastră se adresează tuturor românilor, dar urmărim în special să-i convingem pe tineri și pe cei care în ultimii ani nu au mai venit la vot. Tinerilor le spunem că oamenii Mișcării Populare sunt la fel ca ei, dar și că PMP este diferit de celelalte partide.
 
Partidul Mișcarea Populară are o cotă foarte bună în sondajele de opinie. Ultimul sondaj la nivel central, sondajul CSCI făcut public la începutul săptămânii, arată că PMP are 9%. E o dovadă că mulți români sunt alături de noi și că mesajul nostru de schimbare, de parteneriat cu președintele Băsescu, de opoziție fermă față de guvernul Ponta, este apreciat de alegători.
 
Secretar regional PMP, Președinte PMP Satu Mare
Laura Diana Bota

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS
Posted by on mai 2, 2014. Filed under Politică. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.