O femeie de 43 de ani s-a intoxicat voluntar cu medicamente

ambulantaMiercuri, 13 mai 2015, la ora 22:36 echipajele Serviciului de Ambulanță Satu Mare au fost solicitate în Satu Mare la o persoană de 43 ani de sex feminin cu antecedente cardiace, care a ingerat în urmă cu două ore și jumătate aproximativ 70-80 de tablete de Panangin.

Acesta este un supliment mineral prescris de medici persoanelor cu afecțiuni cardiace. Dispeceratul a alocat o ambulanță cu medic care a stabilit diagnosticul de “Intoxicație voluntară cu medicamente (Panangin, 70-80 tb.)”. Pacienta era conștientă, echilibrată hemodinamic și respirator și a fost transportată la Unitatea de Primire Urgențe pentru evacuarea toxicului, tratament și supraveghere.

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS
Posted by on mai 14, 2015. Filed under Locale. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.