Compania SIMEX a inaugurat în oraşul Klaipeda din Lituania Reprezentanţa de Mobilă Românească

La data de 30 iunie 2016, compania SIMEX, cel mai mare producător de mobilă românească din Estul Europei a inaugurat în Lituania, în oraşul Klaipeda, Reprezentanţa de Mobilă Românească SIMEX cu depozit/magazin/expoziţie permanentă prin care se va promova producţia românească de mobilă în toată zona Ţărilor Baltice: Lituania, Letonia, Estonia.

Valentina Bernotiene_directo general reprezentanta SIMEX LITUANIAAceastă reprezentanţă a fost deschisă cu sprijinul partenerului SIMEX din Lituania, d-na Valentina Bernotiene – femeie de afaceri cunoscută şi foarte activă în Ţările Baltice, Rusia şi republicile ex-sovietice. La acest eveniment au fost prezenţi reprezentanţii Ambasadei României în Lituania, oameni de afaceri din Ţările Baltice, politicieni, artişti, sportivi, avocati, etc. Evenimentul respectiv a fost relatat în toată mass-media din Ţările Baltice care a vorbit şi a descris mobila românească la modul laudativ.

Gabriel Lavrincic_director comercial SIMEX_2Precizăm că deschiderea acestei reprezentanţe de mobilă românească SIMEX a avut loc în urma faptului că mobila românescă este foarte solicitată de cetăţenii care trăiesc în zona Ţărilor Baltice a căror gusturi pentru mobilă şi în general pentru produsele româneşti au fost formate încă de pe vremea existenţei URSS. Pe bună dreptate în toate Ţările Baltice se spune (la fel ca şi în Rusia) că fiecare copil lituanian, leton sau eston a fost „conceput” într-un pat pe care scrie „Made în România”.

Blaga Dumitru_director general SIMEX_3Fără pic de exagerare noi românii am putea face din mobila românească pe plan internaţional exact ceea ce au făcut nemţii din maşina Mercedes. Mobila românească deţine o imagine foarte bună pe piaţa internaţională a mobilei, fără doar şi poate mobila românească ar putea deveni un brand mondial de top cu reprezentanţe în toate ţările lumii din Moscova până la Sydney. Pentru acest lucru avem nevoie de dorinţă şi voinţă. Deocamdată încă mai avem în ţară resurse umane şi industriale.

Plasma-Cleopatra LuxRecâştigarea de câtre România a pieţei din Rusia şi zona CSI prin dezvoltarea exporturilor româneşti ar genera o adevărată şi reală expansiune economică românească pe plan extern. Promovarea exporturilor ajută la dezvoltarea producţiei interne, duce la creştere economică şi la crearea de noi locuri de muncă. Industria românescă de mobilă (încă) reprezintă pentru România o carte de vizită serioasă pe plan internaţional. Acest lucru se datorează în mare parte managerilor români şi investitorilor autohtoni care cred în România.

Plasma-ReginaPiaţa din spaţiul ex-sovietic este o alternativă de aur pentru Româniă, în spaţiul ex-sovietic sintagma “mărfuri româneşti” (“mobilă românească”, “încălţăminte românească”, “textile româneşti”, ”vinuri româneşti”, “medicamente româneşti” “produse alimentare/ legume/ fructe româneşti”, “mecanică şi utilaje româneşti” etc.) este încă foarte cunoscută şi apreciată la fel de bine ca sintagma “parfumuri franţuzeşti” sau “blugi americani”. Toată lumea, generaţii mai vechi, dar chiar şi tineretul de peste tot teritoriul ex-URSS îşi amintesc până în ziua de azi (sau cei foarte tineri au auzit de la cei mai în vârstă) de calitatea EXCEPŢIONALă a produselor fabricate în România. Nicăieri în lume PRODUSELE/ MĂRFURILE ROMÂNEŞTI nu sunt atât de apreciate, dorite şi asociate întodeauna cu calitatea aşa cum sunt în fostele republici sovietice!

Sufragerie AlyonaSă nu uităm că în perioada Uniunii Sovietice erau cozi imense la mărfurile fabricate în România. Oamenii de acolo au încă în cap conceptul de mârfuri româneşti pe care îl asociază obligatoriu cu calitatea, prin urmare noi românii nu avem nevoie să cheltuim sume imense de bani pe publicitate şi promovare cum de altfel o fac multe ţări în încercarea de a cuceri noi pieţe de desfacere. Dacă noi românii vom face “ceea ce trebuie” vis-a-vis de această piaţa uriaşă, adică în primul rând să fim acolo cu produsele noastre, o să avem numai de câştigat !

Lavrincic Gabriel Antoniu
Director comercial

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS
Posted by on iulie 5, 2016. Filed under Național. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.