O nouă aplicație pentru gestionarea situațiilor de urgență va fi introdusă începând de la 1 septembrie

tabletaConducerea Serviciului de Ambulanță Județean Satu Mare aduce la cunoștința publicului faptul că începând din 1 septembrie 2016 intră în implementare un nou sistem național de gestionare a situațiilor de urgență, sistem funcțional deja în multe țări europene. Aplicația odată introdusă ridică sistemul de urgență din România la nivelul standardelor din Uniunea Europeană.

Acest lucru presupune primirea fișei de solicitare la caz în format electronic, pe un terminal mobil de tipul tabletei. Cel puțin în prima lună se va lucra atât pe suport informatic, cât și pe suport de hârtie (respectiv fișele vechi de solicitare). Acest lucru va presupune ca în timp real echipajul să consemneze momentele importante din timpul intervenției (de exemplu ora de sosire la adresă, ora sosirii la caz, ora plecării de la caz, ora finalizării intervenției, precum și disponibilitatea echipajului pentru preluarea unui nou caz). Predarea fișei de caz la UPU se va face tot în format electronic, pe un sistem informatic compatibil cu tabletele de pe fiecare ambulanță.

Așadar, toți pacienții și aparținătorii care vor beneficia de serviciile Ambulanței sunt rugați să înțeleagă că acest nou sistem este creat pentru a crește promptitudinea Serviciului de Ambulanță Județean Satu Mare și a îmbunătăți calitatea actului medical, dar și faptul că oricărui sistem nou îi va trebui puțin timp până să funcționeze perfect.

Share This Post

Google1DeliciousDiggGoogleStumbleuponRedditTechnoratiYahooBloggerMyspaceRSS
Posted by on august 31, 2016. Filed under Sănătate. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.